گیسوکمند – Tangled (دوبله فارسی + زبان اصلی)
تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392 | 1:6 | نويسنده : რя.н!შშей

 « نسخه زبان اصلی »

» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)
» فرمت: MKV
» زبان: انگلیسی

» زیرنویس: فارسی انگلیسی
» حجم تقریبی: ۵۰۴ مگابایت
» رمز فایل: www.minitoons.ir

http://dl.minitoons.ir/longs/Tangled%20(2010)%20-%20[www.minitoons.ir].rar

 


 « نسخه دوبله فارسی »

 

» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)
» فرمت: MKV
» زبان: دوبله فارسی

» حجم تقریبی: ۶۲۰ مگابایت

» رمز فایل: www.minitoons.ir

 

http://dl.minitoons.ir/longs/Tangled%20(2010)%20[Farsi]%20-%20[www.minitoons.ir].rar


نظرات شما عزیزان:

donya
ساعت11:49---20 تير 1393
سلام من دانلود کردم ولی باز نمیشه میشه راهنمایی کنید
ممنون
پاسخ:دوست عزیز اول باید ی نرم افزار داشته باشی ک فایل رو باز کنه مثل winrar بعدش رمز فایلو میزنیwww.minitoons.ir اگه هم رمز نداشت ک اجرا میشه اگه اجرا نشد از نرم km player استفاده کنید


amir
ساعت15:41---24 مرداد 1392
سلام

با تشکر از سایت خوبتون

اگه ممکنه دوبله فارسی انیمیشن TinkerBell and the Secret of the Wings

(تینکربل راز بالها 4) رو هم بزارید

باز هم ممنون

از طریق تماس با ما پیام دادم ظاهرا مشکل داشت
پاسخ:سلام دوست من. خواهش میکنم، لطف داری، این انیمیشن در وبلاگ موجود هست. با استفاده از جستجوگر وبلاگ میتونی پیداش کنی، با وارد کردن این عبارت در اون:راز بال‌ها – Secret of the Wings (دوبله فارسی + زبان اصلی + نسخه ۳ بعدی)


حسین
ساعت21:32---16 مرداد 1392
ببخشید اگه ممکنه فایل صوتی این انیمیشن رو بذارید
پاسخ:سلام دوست من. فایل صوتی نسخه دوبله یا نسخه زبان اصلی؟ نسخه دوبله که متاسفانه نتونستم پیداش کنم، ولی زبان اصلی رو تا حالا دنبالش نرفتم، اگه خواستی تا برم دنبال صوت نسخه زبان اصلی.


حسین
ساعت21:28---16 مرداد 1392
سلام

سایت خوبی دارید.ممنون میشم اگه فایل صوتی این انیمیشن رو بزاری


پاسخ:سلام دوست من. لطف داری، فایل صوتی نسخه دوبله یا نسخه زبان اصلی؟ نسخه دوبله که متاسفانه نتونستم پیداش کنم، ولی زبان اصلی رو تا حالا دنبالش نرفتم، اگه خواستی تا برم دنبال صوت نسخه زبان اصلی.


پانته آ
ساعت13:02---12 خرداد 1392
شما که اینقدر زحمت می کشی ، میتونی 2 شم رو بذاری؟!
پاسخ:سلام دوست من. انیمیشن درخواستی شما (گیسو کمند 2) قرار داده شد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: